
Автосигналізація KGB GX-3 з сиреною
Автомобільна охоронна система KGB GX-3 у своїй основі має запатентовану технологію здвоєного діалогового коду, за якої радіокоманди брелока дублюються на двох різних каналах. Водночас система в режимі реального часу самостійно вибирає один із каналів, якість приймання якого краща. Ця технологія має практично абсолютну стійкість до різних типів електронного зламу та код-грабінгу. Для створення цього коду були застосовані індивідуальні 128-бітні ключі шифрування, важливою особливістю яких є можливість їх зміни під час кожного подальшого перезаписування брелока в системі. 
Автомобільні охоронні системи KGB GX-3 і GX-5RS мають додаткові керівні FLEX-канали з можливістю інтелектуального програмування в режимі сервісних налаштувань. Застосування цих каналів не вимагає під'єднання додаткових зовнішніх пристроїв для виконання складних завдань, які виконуються штатними системами з команди охоронної.
ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ:
- Подвійний діалоговий код (DUPLEX DIALOG)
- Вбудований CAN-інтерфейс CANCARD
- Неперевершений захист від перешкод (8192 канали)
- Рекордна швидкодія системи (час відгуку 0,25 сек)
- Керування штатним брелоком автомобіля (Режим SLAVE)
- Контроль із будь-якої точки світу — під час під'єднання GSM-модуля Alligator Online (до комплекту не входить)
- Сповіщення про ввімкнення передпускового підігрівача
- Попередження про розряд батареї брелока передавача
- Функція "Комфорт"
- Автоматичне замикання дверей під час натискання гальма
- Дистанційний вимір температури в салоні автомобіля
- Постанова системи на охорону з двигуном працює на холостому ходу
- Турботаймер
ДОДАТКОВІ ХАРАКТЕРИСТИКИ:
- Діалогові брелоки в комплекті (1 з РК-дисплеєм + 1 без дисплея)
- Частота веселки МГц: 434
- Slave режим (у цьому режимі брелок працює як позначка на відстані 3-4 метри)
- Радіус дії в режимі керування: 600
- CAN-інтерфейс CANCARD: вбудований
- Радіус дії в режимі сповіщення: 1200
- Виходи для додаткових блокування двигуна
- Режим "Паніка"
- Обхід несправної зони під час поставлення на охорону із зазначенням зони або тригера
- Пам'ять на 1 або 2 останніх спрацьовування системи із зазначенням зони/тригера
- Кількість незалежних зон охорони: 7
- Режим пасивного блокування двигуна/імобілейзер
- Функція антиігробування
- Вимкнення охорони у 2 етапи
- Безшумна постановка/зняття системи з охорони
- Можливість озонового вимкнення датчиків системи
- Самодіагностика під час увімкнення режиму охорони
- Вихід 1 радіокерованого каналу для керування замком багажника або додатковими пристроями
- Вихід 2,3,4-го радіокерованого каналу для керування додатковими пристроями
- Сервісний режим Valet
- Функція виклику власника автомобіля
- Функція пошуку автомобіля
- Можливість під'єднання додаткового датчика
- Можливість під'єднання CAN модуля: Інтегрований
- Автоматичне замикання/відмикання дверей під час вмикання/вимкнення запалювання
- Сумісність з автоматичною та ручною трансмісією
ЗБЕРІГАЛЬНІ ЗОНИ АВТОМОСИЛЯ І СПОСОБИ ІХ ЗАХИСТІВ:
- Двигун — від запуску (реле блокування)
- Двері, капот, багажник — від відчинення (кнопкові вимикачі)
- Стоянкове гальмо — від вимкнення (кнопковий вимикач)
- Кузов, колеса, вікна — від поштовхів і ударів (дворівневий датчик удару)
- Запалювання — від увімкнення (вхід контролю напруги на замку запалювання)
ЗАХИСТНІСТЬ СИГНАЛІЗАЦІЇ:
- Оригінальний динамічний код керування, захищений від підбору та перехоплення діалоговим алгоритмом кодування «свою-чужею»
- Запам'ятовування початкового стану під час вимкнення живлення та повернення в той самий стан під час відновлення живлення
- Обмеження кількості циклів тривоги від датчиків
- Переривання сигналів тривоги без вимкнення режиму охорони
ЗАХИСТНІ ТА ПРОТИВОУГОННІ ФУНКЦІЇ СІГНАЛІЗАЦІЇ:
- Увімкнення сигналів тривоги під час спрацьовування датчиків у режимі охорони
- Подавання сигналів сповіщення про тривогу на брелок із РК-дисплеєм
- Режим іммобілайзера
- Режим антиігробування
- Режим турботаймера
- Програмоване 2-крокове вимкнення блокувань двигуна
- Програмовний персональний код екстреного вимкнення
- Блокування двигуна та його збереження під час демонтажу сигналізації
САМІКА ІНДИКАЦІЯ РЕЖИМІВ РОБОТИ:
- Автоматичний контроль датчика удару з вимкненням у разі його несправності та повідомленням про це
- Індикація стану сигналізації світлодіодом і на дисплеї брелока
- Індикація причин спрацьовування сигналізації по 7 зонах охорони
- Індикація несправної зони під час увімкнення режиму охорони
- Індикація факту спрацьовування сигналізації звуковими сигналами
- Світлодіодна індикація справності кінцевих вимикачів
- Світлова сигналізація відчинених дверей.
СЕРВІСНІ ФУНКЦІЇ СІГНАЛІЗАЦІЇ:
- Режим безшумної охорони
- Режим охорони з двигуном, що працює
- Безшумне увімкнення/вимикання режиму охорони
- Увімкнення/вимкнення режиму охорони без брелока
- Обхід зони дверей на час затримки згасання салонного світла
- Автоматичне повернення в режим охорони у разі випадкового вимкнення
- Дистанційне вимкнення датчика удару за рівнями в режимі охорони
- Дистанційне керування центральним замком
- Керування центральним замком відзамка запалювання
- Двокрокове відмикання замків дверей
- Двоімпульсне відмикання замків дверей
- Можливість реалізації функції «комфорт»
- Чотири додаткові канали керування
- Можливість використання додаткового каналуNo2 і вбудованого реле в режимі FLEX-канала
- Керування освітленням салону автомобіля
- Режим «паніка»
- Режим пошуку автомобіля
- службовий режим
- Режим виклику з автомобіля
- Захист від випадкового натискання кнопок брелоків
- Звуковий та віброрежим роботи брелока з РК-дисплеєм
- Режим енергоощадження брелока з РК-дисплеєм
- Програмування нових і стирання загублених брелоків
- Програмування режимів і функцій сигналізації
- Сповіщення про невимкнені габаритні вогні автомобіля
- Сповіщення про роботу передпускового нагрівача
- Індикація поточного часу, будильник
- Індикація температури в салоні автомобіля
- Індикація розряду батареї брелока з РК-дисплеєм
- Можливість під'єднання GSM-модуля
- Можливість використання брелока-передавача СЖК-дисплеєм як додаткова деталь «імобілайзера» під час роботи сигналізації в режимі «Slave»
- Можливість відновлення параметрів програмованих функцій системи до попереднього або до заводського режиму
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ:
8192-канальний зверхузкосмуговий ЧМ- радіотракт |
433,05-434,78 МГц |
Максимальний радіус дії брелока в режимі передавача |
600 м* |
Максимальний радіус дії брелока в режимі пейджера |
1200 м* |
Номінальна напруга живлення |
+12 В постійного струму |
Номінали запобіжників |
|
- на Червоному дроті основного роз'єму |
5А |
- на Зеленому дроті 6-контактного роз'єму |
10А |
- на Синьому дроті 6-контактного роз'єму |
10А |
- на Зеленому/Чорному дроті 20- контактного роз'єму |
7,5 А |
- на Зеленому/Жовтому дроті 20- контактного роз'єму |
7,5 А |
Споживання струму за вимкненого запалюванню |
<15мА |
Кількість індикованих зон охорони |
7 |
Тригери системи: |
(-) тригер дверей |
(+) тригер дверей |
|
(-) тригер багажника |
|
(-) тригер капота |
|
(-) тригер гальма |
|
вхід запалювання |
|
датчик удару |
|
зона попередження |
|
Максимальна кількість передавачів |
4 |
Гранично допустимі параметри: |
|
Напруга живлення |
Не менш ніж 9 В, не більш ніж 18 В |
Діапазон робочих температур (основний блок системи) |
-40 - +85 градусів С |
Макс. струм навантаження виходу на керування покажчиками повороту: |
Не більш ніж 15A (2 x 7,5A) |
Макс. імпульсний струм навантаження Re запирания: |
Не більш ніж 15A |
Макс. імпульсний струм навантаження Re отпирания: |
Не більш ніж 15A |
Макс. імпульсний струм навантаження Re блокування/вмикання стартера |
Не більш ніж 25/30 А |
Макс. струм навантаження виходу 1 каналу системи: |
Не більш ніж 300 мА |
Макс. струм навантаження виходу 2 канали системи: |
Не більш ніж 300 мА |
Макс. струм навантаження виходу 3 канали системи: |
Не більш ніж 300 мА |
Макс. струм навантаження виходу 4 канали системи: |
Не більш ніж 300 мА |
Макс. струм навантаження виходу Сірого дроту системи: |
Не більш ніж 2 А |
КОМПЛЕКТАЦІЯ:
Основний блок системи |
1 шт. |
3-кнопковий брелок-передавач зі зворотним зв'язком і РК-дисплеєм |
1 шт. |
3-кнопковий брелок-передавач дистанційного керування системою |
1 шт. |
Модуль приймача передньої антени з кнопкою виклику водія, вбудованим датчиком температури (для вимірювання температури в салоні автомобіля) і з'єднувальним кабелем |
1 шт. |
Дворівневий датчик удару зі з'єднувальним кабелем |
1 шт. |
Сирена |
1 шт. |
Світлодіодний індикатор зі сполучним кабелем |
1 шт. |
Сервісна кнопка зі сполучним кабелем |
1 шт. |
Кінцевий вимикач кнопкового типу зі сполучною клемою |
1 шт. |
Комплект проведення з роз'ємом для під'єднання основного блока системи |
1 шт. |
6-контактний роз'єм Molex з готовим проведенням для під'єднання електроприводів замків дверей |
1 шт. |
Дроти для під'єднання вбудованого блокування стартера |
2 шт. |
Елемент живлення 1,5 В типу ААА |
1 шт. |
Діод 1N4004 |
4 шт. |
Клемa для під'єднання до «маси» автомобіля |
1 шт. |
Інструкція користувача |
1 шт. |
Інструкція зі встановлення |
1 шт. |
Пам'ятка користувача |
1 шт. |
Гарантійний талон |
1 шт. |
Індивідуальна споживча тара 1 компл. |
1 комп. |
Досить вибирати! Ми допоможемо вам.
ЗВОНИТЕ:
+380676014152
+380936014152
vbardachke.com.ua магазин автомобільної електроніки
Основні | |
---|---|
Виробник | KGB |
Країна виробник | Китай |
Тип | Двостороння |
Функції сигналізації | Anti-Hi-Jack, Автоматична постановка на охорону, Антисканер, Блокування двигуна, Вібросигнал, Запуск двигуна, Режим тихої охорони, Турботаймер |
Дальність дії | 1200 м |
Брелок | З екраном |
Гарантійний термін | 12 міс |
Діалоговий код | Так |
Антиграббер | Так |
Вид сигналізації | Автомобільна |
Наявність GSM-модуля | Ні |
Наявність GPS-модуля | Ні |
СAN-модуль | Підключається |
Вбудований іммобілайзер | Так |
Стан | Новий |
- Ціна: 3 944 ₴